Forum Simson Poland Strona Główna Simson Poland
www.facebook.com/SimsonPoland
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

przerabianie cylka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Simson Poland Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brejk
Nowy



Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: ZDW

PostWysłany: Śro 19:05, 03 Kwi 2013    Temat postu: przerabianie cylka

jak dorobić dodatkowe kanały płuczące. jakiś schemat czy coś gdzie maja sie znaleźć okna i wymiary taki żeby osiaga lepsze osiągi Very Happy Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotuss
Nowy



Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Serock/Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 19:08, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Lepiej daj to jakiemuś majstrowi Very Happy
a Ty sobie popróbuj na jakims innym cylku Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brejk
Nowy



Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: ZDW

PostWysłany: Śro 19:12, 03 Kwi 2013    Temat postu:

coś ty trzeba sie uczyć z doświadczenia tylko potrzebrzebuje wymiary okna i gdzie musza sie znaleźć tuleja już wybita Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
puzio123
Nowy



Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Kopcie/Kolbuszowa

PostWysłany: Śro 20:34, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Ja w Komarku bawiłem się w to 30 wierteł poszło ..... ale warto było lepiej chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arek25087
Nowy



Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Czw 1:13, 04 Kwi 2013    Temat postu:

puzio123 napisał:
Ja w Komarku bawiłem się w to 30 wierteł poszło ..... ale warto było lepiej chodzi


Poprawna polszczyzna się kłania. Nie chodził tylko pracował -.-

Przerabianie cylindra jest trudne ale każdy kiedyś zaczynał.
Zacznijmy od tego czy cylinder jest ddr czy nowy odpowiednik ?
Z ddr'a jest możliwość wybicia tulei co bardzo ułatwia dorabianie okien.
Co do samych okien proponuję dorobienie ich według planu tabori tuning(dostępne oczywiście w internecie: )

Np:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]



.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arek25087 dnia Czw 1:15, 04 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brejk
Nowy



Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: ZDW

PostWysłany: Czw 15:51, 04 Kwi 2013    Temat postu:

dobry schemacik dla tych którzy chcą poprawić osiągi możecie podpiłować wydech na max 26mm jest to liczone od początku krawędzi od części górnej cylindra

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Brejk dnia Czw 16:05, 04 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brejk
Nowy



Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: ZDW

PostWysłany: Sob 22:41, 06 Kwi 2013    Temat postu:

NO TO POGADALIM Very Happy Exclamation Question

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Brejk dnia Sob 22:42, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szwahol
Nowy



Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 19:07, 07 Kwi 2013    Temat postu:

na seryjny wydech i gaznik daj wydech na 28mm a płuki zostaw na 36mm i te dwa dodatkowe tez na 36mm ewentualnie 35.5mm. Sam jezdziłem na takim cylku i ładnie to "pyrkało" a co do dorabiania kanałów to zalezy czy wybijasz tuleje czy bez wybijania Smile a kanal wydechowy proponuje powiekszyc na boki i ladnie na te 28mm półokragło obrobic wydeszek jakies aoa chociaz najlepiej spo4 Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szwahol dnia Nie 19:10, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
puzio123
Nowy



Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Kopcie/Kolbuszowa

PostWysłany: Nie 22:02, 07 Kwi 2013    Temat postu:

arek25087 napisał:
puzio123 napisał:
Ja w Komarku bawiłem się w to 30 wierteł poszło ..... ale warto było lepiej chodzi


Poprawna polszczyzna się kłania. Nie chodził tylko pracował -.-

Przerabianie cylindra jest trudne ale każdy kiedyś zaczynał.
Zacznijmy od tego czy cylinder jest ddr czy nowy odpowiednik ?
Z ddr'a jest możliwość wybicia tulei co bardzo ułatwia dorabianie okien.
Co do samych okien proponuję dorobienie ich według planu tabori tuning(dostępne oczywiście w internecie: )

Np:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]



.

Kolego nie łap mnie za słówka OK? znalazł się profesor MIODEK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arek25087
Nowy



Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Śro 22:34, 10 Kwi 2013    Temat postu:

puzio123 napisał:
arek25087 napisał:
puzio123 napisał:
Ja w Komarku bawiłem się w to 30 wierteł poszło ..... ale warto było lepiej chodzi


Poprawna polszczyzna się kłania. Nie chodził tylko pracował -.-

Przerabianie cylindra jest trudne ale każdy kiedyś zaczynał.
Zacznijmy od tego czy cylinder jest ddr czy nowy odpowiednik ?
Z ddr'a jest możliwość wybicia tulei co bardzo ułatwia dorabianie okien.
Co do samych okien proponuję dorobienie ich według planu tabori tuning(dostępne oczywiście w internecie: )

Np:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]



.

Kolego nie łap mnie za słówka OK? znalazł się profesor MIODEK


Kolego, czy twój post wniósł coś do tematu ? ? ?
Poza tym nie róbmy tu takiego syfu jak u konkurencji, każdy ma prawo się pomylić, sztuka w tym żeby błędu nie powielać Smile
Co do przeróbki cylindra przy samodzielnej przeróbce świetnym rozwiązaniem jest tabori. PZDR i szerokości Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Simson Poland Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin